+387 32 405 010
mehanika@strongauto.ba

Pon - Pet 08:00 - 18:00
Subota 08:00 - 17:00

REPARACIJA TURBINA I LETVI VOLANA

 

 koje se čuje pri prelasku preko neravnih površina, uzrokovano korozijom na tijelu letve i vožnjom po lošim putevima.        Ovaj             kvar je nekada teško otkriti jer ima dosta stvari na trapu koje mogu da budu uzrok ovakvom ponašanju vašeg vozila.         Drugi,           također dosta čest slučaj je curenje ulja zbog pucanja ili potrošenosti semeringa. Još jedan pokazatelj da nešto nije uredu sa                 letvom jeste “težak volan” i nemogućnost upravljanja.

Srodna slika

  • Šta je prednost repariranja letve kod nas?
    Jedna od mnogobrojnih prednosti je što kompletan proces reparacije obavlja stručno osoblje.
    Ponosni smo što možemo istaknuti da na reparirane letve ugađujemo originalne semeringe (LUK, CORTECO). Dalji proces reparacije podrazumijeva poliranje tijela i vraćanje letve u fabričko stanje.
    Na vozila koja su se pokazala problematičnim, kao golf IV, ugrađujemo originalne manžetne jer se u praksi pokazalo da tijelo/puž korozira i nakon reparacije.
    Dakle, slobodno možemo zaključiti da smo se zbog vašeg zadovoljstva odlučili na rad sa originalnim dijelovima, kako bi vaše vožnje bile ugodne i sigurne.

Turbina na vozilu služi za povećanje snage motora tako što brže puni cilindre zrakom pod pritiskom. Turbina na vozilu ima nekoliko funkcija, od toga da čini motor startnijim do toga da smanjuje potrošnju goriva.
Usisna grana kroz koju ulazi vazduh u motor i izduvna grana kroz koju izlaze izduvni gasovi smještene su jedna pored druge. U izduvnu granu ubačeno je kolo sa lopaticama (turbina) koja je osovinom direktno povezana sa drugim, kompresorskim kolom (kompresor – sa obrnuto postavljenim lopaticama u odnosu na turbinu) ubačenim u usisni kolektor.
Kako izduvni gasovi vrte turbinu u izduvnoj grani, tako se njeno okretanje prenosi na kompresor u usisnoj grani, koji tada usisava vazduh i pod pritiskom ga ubacuje u motor. Dakle, zahvaljujući tome što se veća količina vazduha ubacuje u motor, tj. u cilindre motora dobija se veća snaga.
Najčešći uzroci kvara turbine, ovisno o tipu vozila, su mehanička oštećenja, nečisto ulje, motor u lošem stanju, neredovna zamjena filtera zraka ili čak začepljen DPF filter.
Među najpoznatijim simptomima su zvuci slični zvižducima, gubljenje snage, te pretjerano trošenje ulja.
Proces reparacije:
Prvi korak je naravno sama demontaža, zatim pranje svih dijelova, nakon čega sljeduje dijagnoza. Zatim se pjeskare izduvni dijelovi izduvne grane i predusisni kolektor.
Slijedeći korak je zamjena samog srca/ketridža koji je esencijalni dio za rad turbine. Turbine ispitujemo na mašini i regulišemo protok zraka.
Nakon reparacije strogo se naglašava zamjena ulja, filtera ulja i zraka, pranje svih cijevi ulja i vazduha. Na francuskim motorima obavezna je demontaža i pranje kartera, pranje uljne pumpe, pregled ležajeva radilice iz razloga što se vrlo često desi da dolazi do naslaga mikronskih čestica koje ulaze u ulje zbog kojih turbina strada.


Garantujemo kvalitet dijelova i izvršene usluge!

Kontakt telefon :

062 903 390

061 899 809

Call Now ButtonPozovite nas

Call Now