Ovaj dio motora najčešće trpi havarije kada do iste i dođe. Pružamo usluge kompletnog remonta svih tipova glava motora, od putničkih do teretnih.
Glava motora je gornji dio motora. Naslanja se na blok motora kako bi se zatvorio kompresioni prostor cilindara, to je mjesto u kome motor sagorijeva gorivo i proizvodi snagu. U glavi motora nalaze se i ventili koji usmjeravaju protok vazduha i sagorenih plinova. Usisni ventili uvlače svjež vazduh, i tom prilikom dolazi do sagorijevanja, a zatim izduvni ventili omogućavaju smjesi sagorjelih plinova da izađe iz komore za sagorijevanje.
Razlika kod glava motora može biti prije svega u materijalima koji se koriste za izradu istih. Kod novijih tipova motora najčešće se koristi aluminijum kao legura, dok kod starijih tipova motora najčešće se koristi gus.
Uzroci havarije na glavama motora mogu biti različiti i najčešće nastaju:
Kao posljedica neobavljenog velikog servisa u predviđeno vrijeme pri kome se vrši zamjena seta razvoda. Tada dolazi do pucanja zupčastog kaiša ili lanca uslijed istrošenosti, preko kojih se ostvaruje povezanost donjeg dijela motora (bloka) i gornjeg dijela motora (glave). Gubitkom povezanosti (faze) klipovi koji se nalaze u bloku motora udaraju ventile koji se nalaze u glavi motora, krive ih ili lome. U ovakvim situacijama motor se gasi.
Uslijed lošeg podmazivanja motora. Loše podmazivanje motora može biti posljedica neredovne zamjene ulja i filtera kada dolazi do zaprljanosti uljnih kanala i regulatora pritiska ulja u motoru ili neispravnosti pumpe za ulje. Kao posljedica dolazi do trošenja pokretnih dijelova u glavi motora kao što su bregasta osovina, podizači ventila, klackalice…
Ukoliko dođe do havarije, koji su simptomi i koji su slijedeći neophodni koraci?
Kod većih i trenutnih havarija nastalih u glavi motora, motor prestaje sa radom. Uzroci havarija mogu biti različiti. Samim tim i simptomi su takvi. Neke slučajeve koji postepeno dovode do oštećenja dijelova u glavi motora, kasnije do havarija, možemo prepoznati. To su različite promjene u radu motora. One se nekada manifestuju gubitkom snage motora, često promjenom zvuka rada motora u kome se mogu prepoznati različita “kuckanja, lupkanja, itd.” Ukoliko prepoznamo neku od tih promjena, neophodan je pregled vozila od strane servisera (mehaničara) kako bi se utvrdili dalji postupci. (obrada glave motora)
Dostupne operacije su:
Ukoliko imate pitanja ili želite više saznati o našim uslugama koje pružamo možete nas kontaktirati svakim radnim danom od 08:00 do 18:00h.
Ukoliko imate pitanja ili želite više saznati o našim uslugama koje pružamo možete nas kontaktirati svakim radnim danom od 08:00 do 18:00h.
Ukoliko imate pitanja ili želite više saznati o našim uslugama koje pružamo možete nas kontaktirati svakim radnim danom od 08:00 do 18:00h.
Ukoliko imate pitanja ili želite više saznati o našim uslugama koje pružamo možete nas kontaktirati svakim radnim danom od 08:00 do 18:00h.
Ukoliko imate pitanja ili želite više saznati o našim uslugama koje pružamo možete nas kontaktirati svakim radnim danom od 08:00 do 18:00h.
LOKACIJA
Informativna kontakt forma
Unesite sve potrebe podatke u kontakt formu i očekujte odgovor ubrzo.
OSTALE USLUGE

Naša firma koristi mašinu najnovije generacije za pranje/čišćenje DPF-a koja pod pritiskom u kombinaciji sa hemijskim...

Proces popravke je automatizovan, što u velikom procentu isključuje greške uzrokovane ljudskim faktorom, te povećava efikasnost i uspješnost...

Ponosni smo što možemo istaknuti da na reparirane letve ugrađujemo semeringe čiji su proizvođači u prvoj ugradnji (LUK, CORTEC...
INFORMACIJE
PODRŠKA KUPCIMA