U ranim i hladnim jutarnjim satima kad treba krenuti na posao ili neki duži put, javlja se dvojba; da li krenuti odmah ili sačekati koji minut da se automobil zagrije.
Bilo da je u pitanju benzin ili dizel, preporučljiva je praksa da se nakon paljenja automobila sačeka koji minut da se auto tj motor zagrije i ostvari neki normalan ritam rada.

Pojavila su se neka novija shvatanja da je ovo u biti greška i da auto u principu ne treba da se zagrijava u mjestu, tj bez da smo igdje krenuli ili ubacili u brzinu. Zagrijavanje u ovom slučaju bi bilo sasvim samoinicijativno posredstvom određenih postojećih sistema u automobilu i dešavalo bi se samostalno pri momentalnom kretanju automobila odmah nakon paljenja.
Nakon ovih navedenih stavova, postavlja se pitanje: šta je onda tačno?
Bilo da je u pitanju noviji ili stariji model automobila, vrijedi pravilo da se ne poklapa gasom odmah nakon paljenja i da se ne gasi vruć tj odmah nakon što se došlo na destinaciju nakon intenzivne vožnje, tj potrebno je da sačeka koji minut i onda ugasi.
Nakon paljenja za dizele se preporučuje da obrtaji ne prelaze 2000 a benzinci 3000. Bar u prvih nekoliko minuta.

S tim u vezi je i logično zaključiti da je zagrijavanje u hladnim jutarnjima satima od par minuta prije kretanja sasvim sigurno nešto što će donijeti benefit prije nego neku štetu. Ne samo logičkim rezonovanjem nego i savjetima struke koja kaže da se hladan motor ne “potapa”.
Istini za volju, dosta stvari u auto industriji se mijenja. Dolaze mali, kompaktni motori na tržište sa malom kubikažom a velikom snagom. Dolaze neka nova rješenja, ali neke standardne stvari su i dalje prisutne kao vodilje običnom čovjeku.