+387 32 405 010
info@strongauto.ba

Pon - Pet 08:00 - 18:00
Subota 08:00 - 16:00

Reparacija turbina

Reparacija turbine | Cijena reparacije

U ovom blogu ćemo pisati o tome šta je to reparacija turbine i koji su simptomi kvar turbine.

Simptomi kvara turbine

Gubitak snage (vuče)

Ako primijetite da vaš automobil ne ubrzava tako snažno kao prije ili čak sporo reagira pri pritiskanju papučice, to bi mogao biti znak koji ukazuje na mogući kvar turbine.

Reparacija turbine
Gubitak snage (vuče)

Turbo rupa | Turbo lag

Ukratko, turbo rupa (turbo lag) je kašnjenje između pritiskanja papučice gasa i osjećaja da se turbo aktivira. To sada obično traje oko 1 sekunde u novijim automobilima. Kada pritisnete gas, potrebno je vrijeme da turbina postigne odgovarajaću radnu brzinu i obezbjedi motoru potreban nivo pojačanja za postizanje njegovih maksimalnih performansi.

Buka iz motora | Zvukovi iz motora | Turbina fućka ili cvili

Ako počnete da čujete glasnu buku cviljenja ili fućkanja turbine (pomalo poput zubarske bušilice ili policijske sirene) to je mogući simptom kvara turbine.

Plavo-sivi dim iz auspuha | Plavo-sivi ispušni plinovi

Kada ulje iscuri u izduvni sistem, proizvodi prepoznatljiv plavo-sivi dim dok sagorijeva. To bi moglo biti uzrokovano napuklinom na kućištu turbine motora ili oštećenim unutrašnjim zaptivnim elementima.

Ako je ovaj simptom uzrokovan turbinom, velika je vjerovatnoća da ćete vidjeti ovaj plavo-sivi dim jer se broj okretaja motora povećava ubrzo nakon rada u praznom hodu.

Najčešći simptomi kvara turbine | 5 simptoma
Plavo-sivi dim iz auspuha | Plavo-sivi ispušni plinovi


Šta da radite ako se pokvari turbina?

Kada se utvrdi da je turbina pokvarena, imate 2 opcije. Prva opcija, možete kupiti potpuno novi turbo i postaviti ga. Druga opcija, ako želite smanjiti troškove, moguće je obnoviti i uraditi reparaciju turbine koju imate.

Reparacija turbine | proces reparacije turbine

Prvi korak je naravno sama demontaža, zatim pranje svih dijelova, nakon čega sljeduje dijagnoza. Zatim se pjeskare izduvni dijelovi izduvne grane i predusisni kolektor.

Sljedeći korak je zamjena samog srca/ketridža koji je esencijalni dio za rad turbine. Turbine ispitujemo na mašini i regulišemo protok zraka.

Nakon reparacije strogo se naglašava zamjena ulja, filtera ulja i zraka, pranje svih cijevi ulja i vazduha.

Na francuskim motorima obavezna je demontaža i pranje kartera, pranje uljne pumpe, pregled ležajeva radilice iz razloga što se vrlo često desi da dolazi do naslaga mikronskih čestica koje ulaze u ulje zbog kojih turbina strada.

Pogledajte video procesa reparacije turbine u našem servisu

Cijena reparacije turbine | Cijena remonta turbine

Cijene se određuju u zavisnosti od oštećenja i tipa automobila. Svaka cijena je posebna i dogovara se sa našim stručnim osobljem. Okvirna cijena reparacije turbine počinje od 440 KM i ide na više.

Najbolja opcija je da se turbina donese na pregled, jer na taj način koje možemo ponuditi tačnu cijenu ili ako niste u mogućnosti onda trebate da nam pošaljete broj sa pločice turbine. Nakon toga možemo da Vam kažemo cijenu centralnog sklopa turbine (ketridža) i cijenu usluge. Ukoliko je ostećena i geometrija, cijena ide od 550 KM pa naviše.

Vršimo usluge i čišćenja turbine koja se kreće od 80-100 KM+17%. A ukoliko ste zainteresovani za uslugu skidanja i montiranja turbine, molim Vas pozovite 062 903 390 – servis.

Kao što se može vidjeti iz gore istaknutih problema, simptomi kvara turbine su mnogi i treba ih pravovremeno prepoznati. Ako sumnjate da je to slučaj s vašim automobilom i želite razgovarati o reparaciji turbine ili jednostavno želite savjet, obratite našem timu iz Turbina.ba u Zenici, gdje će Vam naši tehničari i mehaničari rado pomoći.

Za više blogova na ovu temu posjetite našu blog stranicu.

Turbina.ba – 061 899 809 ili posjetite web stranicu Turbina.ba